kinesisk kurv og mange prosjekter

April 11, 2008

En kinesisk babykurv, ble jeg fortalt av han jeg kjøpte den av, i en liten bruktbutikk i Theresesgate i Oslo for endel år siden. Den vil nok være litt for liten for min baby, vil jeg tro, men den er fin å ha garn og pågående prosjekter i. Men med jevne mellomrom må det ryddes; sakser, målebånd og pinner har en lei tendens til å forsvinne her, de blir liggende på bånn av kurven og dukker ikke opp før den tømmes fullstendig.

Et såkalt bølgehekleteppe er et av mange pågående prosjekter, tipper det vil drøye før alle trådene er festet. Tre-tråds Raumagarn som selges på Husfliden er riktignok hardt og tett spunnet, og egner seg absolutt ikke til babystrikking – men for noen farger da gitt, og så mange å velge i!

2 Responses to “kinesisk kurv og mange prosjekter”

  1. Gry Says:

    Fint blide, da! Du og kameraet kommer nok til å ha mange hyggelige stunder fremover.

  2. Thorvalda Says:

    Takk for det! Da er jeg i gang med bloggings, en sped begynnelse, for det er en masse ting jeg ikke greier – f.eks. å få bakgrunnsbilde til tittel. Nå skal jeg prøve å lage lenker, og der skal jeg legge ut lenke til din forbilledlige blogg.


Leave a Reply

