Mei tai..

April 24, 2008


..har jeg tenkt at dette stoffet skal brukes til, i hvertfall til fronten i en mei tai. Til babyjenta. Og det er så fiiiint! Uansett om jeg bruker det eller ikke er jeg glad jeg kjøpte det, det er deilig bare å se på det. Men det skal altså bli fronten i en mei-tai, og noe kan kanskje brukes til en liten kjole. Må bare finne et ensfarget stoff til selene i mei-taien. Rødt, tenkte jeg.

One Response to “Mei tai..”

  1. Gryda Says:

    Fint er det ja! Japansk? Og jeg er helt med på det du skriver om å bli glad av å se på stoff. Det ligger jo uendelig mye mer nytelse i det å stikke og sy enn “bare” å bruke det ferdige plagget!


Leave a Reply

