TJorven pattern in store now!

June 23, 2008

Tjorven dress is now ready to download for free, just click on the link on the right side of page. I finished the pdf-file yesterday, and sent it off to Ravelry in the evening. There are instructions for sizes 6 months, 1 and 2 years.

3 Responses to “TJorven pattern in store now!”

  1. Pene Lene Says:

    Der er du tilbake – for noen herlige kreasjoner du har laget siden sist. Jeg er også på Ravelry, men har ikke “kommet i gang” ennå. Har dog veldig lyst til å strikke Tjorven-kjolen din. Det blir etter Cobbelstone som er ferdig om ikke så altfor lenge håper jeg.
    Ser ut som om dere har hatt deilige dager. Vi har flyttet, flyttet og flyttet. Nå bor vi i kjelleren til svigerfar, Koselig det – han flytter ut i september og da kan vi sette i gang.
    Jeg kommenter på norsk jeg, selv om du skriver på engelsk. Håper det er greit.

  2. Thorvalda Says:

    Hei, selvsagt greit med norske kommentarer! Det høres ut som om det blir mye flytting på dere framover, spennende! Kanskje du legger ut noen bilder også? Jeg strikker og strikker, men snart blir det vel ikke fullt så mye tid til det lenger – det nærmer seg tiden nå, bare fire uker igjen til termin. Jeg har også planer om å strikke Cobblestone genseren, begynner å få behov for noe annet enn babyklær nå.., har en masse jakker og kjoler klare.

  3. Pene Lene Says:

    Sendte deg en meil, men tipser deg her også:
    http://www.flintknits.com/patterns/ladysweater.pdf

    Det er noen som har tenkt som deg: voksenversjon av februarjakken til Zimmermann. Jeg har allerede begynt. Selv om jeg er på brystpartiet på Cobbelstonen og helst bør gjøre den ferdig.

    Spent på hvordan det går – håper du sender meg en melding når det skjer noe 🙂

    Stor klem – går i ferie om 1 dag og GLEDER meg!!


Leave a Reply

