Ferdig vest

January 16, 2009



Så ble vesten endelig ferdig, og ble prøvet på av en tøysete fireåring. Til min store overraskelse mente han at den var veldig myk og deilig. Og han ville bruke den “hver eneste dag”, men hittil har han ment at den er “altfor fin for barnehagen”. Vet ikke riktig om det er et snedig triks for å slippe å bruke den, eller om han virkelig mener det. Det har i hvertfall ikke blitt til at han har skiftet til vest hver eneste dag etter å ha kommet hjem fra barnehagen.

Jeg prøver meg på en ny vest, men denne gang til en voksen herremann. Da han fikk se denne vesten ville han gjerne ha maken. Helt maken får du nok ikke, skatt, sa jeg. Men, jeg skal prøve noe liknende. Så nå blir det nok en vest. Og det skal klippes også denne gang. Men jeg vurderer å sette meg grundigere inn i the steeking process denne gangen.

5 Responses to “Ferdig vest”

  1. Pene Lene Says:

    Herlig vest på en herlig liten gutt. Han er så skjønn!

  2. Eliza Says:

    will you start blogging in English again? I wish I could read about your beautiful vest!

  3. Thorvalda Says:

    Hello Eliza,
    thanks for your comment! Considering that most people don’t understand Norwegian I suppose I should blog in English. It’s just that Norwegian does come a lot easier to me..:)

  4. Eliza Says:

    your English is very good! Thanks!

  5. Carm Says:

    Love the tongue! What a cutie!


Leave a Reply

